Personuppgifter i Kundregister

I enlighet med GDPR – "General data protection regulation".
Vill Ni inte att vi behåller era personuppgifter i kundregisteret ska ni meddela oss via mail varpå vi raderar alla uppgifter i kundregistret.
Miltac ansvarar för de personuppgifter som du som kund lämnat frivilligt till oss.
Dina personuppgifter kommer att behandlas i syfte att upprätthålla kundrelationen.
Någon annan tredje part kommer inte att få ta del av era uppgifter.

Orderstatus

Mottaget
Vi har tagit emot din beställning och en orderbekräftelse är skickad till din e-postadress.

Behandlas
Order hanteras av vår lagerpersonal.
Men om det visar sig vara slut på någon av produkter i ordern så meddelas Ni via e-post och vi inväntar svar för vidare hantering av order från er.

Packas
Produkterna har packats, återstår bara frakt handlingar.

Levererad
Din order är skickad från Miltac och beroende på vilket fraktsätt du valt levereras den inom 1-3 dagar.
Försändelse kan spåras via www.postens.se ”Spåra brev & paket”, fyll i kolli id/brev id.

Ej Uthämtat
Om en leverans kommer i retur utan att kund har löst ut leverans inom normal liggtid (14 dagar).
Är det så att kund har en rimlig förklaring till att inte hämtat ut försändelse så debiteras inte kund avgiften på 400 kr.

Hanteras ej
Order som antingen annulleras av oss eller på begäran av kund.

Avhämtas i butik
Order har betalats i förskott via Bankgiro 431-0355 och utlämnas mot uppvisande av kvitto eller verifierad betalning via Bankgirot. Kontakta oss innan in kommer för att hämta er order.

Förskottsbetalning
Order hanteras och levereras efter betalning verifierats eller om produkter har specifika leverans -villkor/-tider ska ni invänta med att betala tills vi har kontaktat er med information om eller när produkt/er i ordern finns för leverans.